Íme, a lista, hogy mit illik és mit nem az edzőteremben.

  • Ha belépsz, biztosan köszönsz a recepciósoknak, de nem árt, ha az öltözőben is megteszed ugyanezt, sőt átöltözés után, amikor a gépek közé lépsz, akkor is köszönj az edzőtársaidnak
  • A törölközőt nemcsak tusoláshoz használhatod, az edzéskor kialakuló izzadságot is abba töröld
  • Ha pedig a törölköződet leteríted egy gépre, az azt jelenti, hogy azon éppen dolgozol
  • Ne foglalj hosszasan egy gépet, ha nem használod, ha beszélgetsz, vagy ha közben mást csinálsz
  • Kardiogépeknél néha sorbanállás van, nézd meg, hogy nem áll-e előtted senki, nem szép dolog mások elé furakodni
  • Ha befejezted az adott gyakorlatot, pakold vissza a helyükre az eszközöket, legyen az súlytárcsa, súlyzó
  • Ha smink nélkül nem tudsz meglenni, akkor csak valami nagyon gyengét használj, az lenne a legjobb, ha inkább nem is sminkelnél, az izzadsággal úgyis lejön
  • Az edzőcipőd és a ruhád lehetőleg tiszta legyen. Ha kültéren is használod a cipőd futáshoz vagy egyéb sportokhoz, akkor mielőtt felvennéd a szőnyegezett terembe, töröld le a talpát
  • Ha pedig már cipőnél tartunk, nem illik se papucsban se zokniban edzeni
  • Ha lebetegedtél nem jó edzeni, már csak magad miatt sem, de az sem vet túl jó fényt rád, ha megfertőzöd az edzőtársaid
  • Legyél mindig udvarias, csakúgy, mint az élet bármely más területein
  • Ne egyél-igyál a teremben, legalábbis a gépek között, ha iszol, akkor is csak visszazárható ásványvizet. Ha ennél vagy turmixot innál azt a recepciónál vagy a bejárathoz közel (de ne az ajtóban) tedd
  • Ne vigyél be idegen árut, legalábbis ne az öltözőben kezd bekeverni a turmixodat. Ha semmiképpen sem a pultnál szeretnéd megvenni a shake-et, akkor otthon készítsd be a port –vízzel vagy anélkül- a keverőpalackodba
  • Biztosan kíváncsi vagy arra, mennyit fejlődtél, vagy arra, hogy helyesen végzed-e a gyakorlatokat, ezt a tükörben láthatod, de azért ne állj órákig csak a tükrök előtt.